Блоги навчилися заробляти гроші

Категорія Про блог | Опубліковано 02-08-2007

Блоги надзвичайно популярні в усьому світі. Їх люблять читати, у них люблять писати, а хтось ухитряється заробляти на них гроші. Як виявляється, монетизація блогосфери має всі шанси стати цілком серйозною статтею доходу своїх власників – 50 тис. блогів з рейтингу Technoratі, в 2006 р. заробили $500 млн.
Університет Техаса й компанія Chіtіka, що спеціалізується на проведенні рекламних кампаній у блогосфері, провели дослідження, у якому підрахували, який дохід можуть приносити блоги. Опираючись на досвід роботи з великими масивами інтернет-щоденників, аналітики підрахували заробітки ресурсів, включених у рейтинг Technoratі Rank, у який потрапили такі популярні блоги, як Engadget, TechCrunch, Mashable!, Gіzmodo й ін.
У результаті з’ясувалося, що 50 тис. блогів принесли своїм власникам в 2006 р. $500 млн. Очевидно, що серед такої кількості блогів є свої лідери й свої аутсайдери. Так, за підсумками дослідження, аналітики прийшли до висновку, що 1% блогів, проіндексованих Technoratі, заробили 20% від загальної суми виторгу, а 5% – уже 50%. 15% розглянутих блогів одержали 90% усього доходу.
У дослідженні, що розглядається, вказується, що його автори взяли за основу той факт, що для блогів існує три основних джерела доходу, однак приділили увагу в основному рекламі. На думку експертів, є й інші способи витягу із блогів прибутку. “Крім реклами, як інші джерела доходів для блоґерів мова може йти ще й про неявну рекламу (скажемо, product placement у блогах), а також про різні пожертвування власникові блога”, – відзначає Олексій Басів, генеральний директор компанії “Бігун”.
З ним згодний і Борис Овчинніков, керівник відділу досліджень компанії “Суп: “Основні джерела доходу для блогів, взагалі ж, ясні – це і явна, і схована реклама, різні партнерські програми. Також мають місце бути різні спонсорські відносини блоґера з ким-небудь – наприклад, якщо це якісний блог по якій-небудь тематиці, то можливий варіант довгострокового співробітництва власника щоденника й галузевої компанії, що зацікавлена в підтримці й розвитку такої площадки”.
Джерело: Marketing Media Review

Коментарі 4 коментарі

Прокоментувати


Загрузка ...